Pentru realizarea misiunii si viziunii spitalului si a satisface intr-o masura cat mai mare necesitatile actuale si asteptarile viitoare ale pacientilor, de a le furniza servicii medicale de calitate, ne vom conforma principiilor care stau la baza standardelor si referintelor privind Managementul Strategic si Organizational, Managementul Clinic, Etica Medicala si Drepturile Pacientului, respectiv:
-
dezvoltarea activitatii spitalului conform nevoilor de sanatate a populatiei din Municipiul Baia Mare, Judetul Maramures si judetele limitrofe (Satu Mare, Salaj) in vederea asigurarii si imbunatatirii continue a calitatii serviciilor de sanatate si a sigurantei pacientului
-
asigurarii nediscriminatorii a accesului pacientului la serviciile de sanatate, conform nevoilor acestuia, in limita misiunii si a resurselor spitalului
-
respectarii demnitatii umane, a principiilor eticii si deontologiei medicale si a griji fata de sanatatea pacientului
-
orientarii managementului organizational, pe baze clinice, pentru sustinerea asistentei medicale centrate pe pacient
-
abordarii integrate, inter si multidisciplinare a pacientului in managementul de caz
-
promovarii eficacitatii si eficientei prin dezvoltarea conceptului de evaluare a practicii profesionale prin audit clinic si prin optimizarea procesului decizional
-
asigurarea continuitatii asistentei medicale in cadrul spitalului, prin asigurarea resurselor necesare, conform misiunii declarate si dupa externare prin colaborarea cu medicii de familie si medicii specialisti din ambulator
-
promovarii prin standarde a dezvoltarii culturii organizationale
-
protejarii mediului
Declaratia Managerului Spitalului de Pneumoftiziologie "Dr. Nicolae Rusdea" Baia Mare privind implementarea sistemului de management al calitatii